2 Comments
User's avatar
MARIAM RAGAB's avatar

هل في سبب إنه مش بيشتغل معايا غير بالنسخة المدفوعة - وشكرا علي تلك المقالات

AbdulRhman Alhassan's avatar

نعم فالميزات السيادية والموديلات القوية هي أدوات احترافية تتطلب استثماراً في النسخة المدفوعة فالسيادة الرقمية لها ثمن

والنسخة المجانية هي مجرد عينة